.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
رسانه‌های آمریکایی درباره دلایل برکناری رابرت مالی، نماینده ویژه آمریکا در امور ایران دست به گمانه‌زنی زده‌اند. شوک امنیتی به آمریکا؛ اسناد در تهران است؟
رسانه‌های آمریکایی درباره دلایل برکناری رابرت مالی، نماینده ویژه آمریکا در امور ایران دست به گمانه‌زنی زده‌اند.(ادامه)
نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی که به هر بهانه‌ای و در راستای منافع شخصی خود مخالف پایان دادن به جنگ در نوار غزه است امروز (سه‌شنبه) مدعی شد که طرح پیشنهادی جنبش حماس با خواسته‌های ضروری این رژیم فاصله دارد. رد شدن توافق آتش‌بس از سوی نتانیاهو
نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی که به هر بهانه‌ای و در راستای منافع شخصی خود مخالف پایان دادن به جنگ در نوار غزه است امروز (سه‌شنبه) مدعی شد که طرح پیشنهادی جنبش حماس با خواسته‌های ضروری این رژیم فاصله دارد.(ادامه)
گزارش‌ها حاکی از این است که وزارت دفاع انگلیس هک شده و اطلاعات پرسنل نظامی به دست هکرها افتاده است. وزارت دفاع انگلیس هک شد
گزارش‌ها حاکی از این است که وزارت دفاع انگلیس هک شده و اطلاعات پرسنل نظامی به دست هکرها افتاده است.(ادامه)
یک مقام حماس می‌گوید رژیم صهیونیستی تنها به دنبال بازگرداندن اسرای خود است، اما بدون بیان صریح توقف جنگ در متن توافق، نتیجه‌ای حاصل نخواهد شد. حماس: با توافقی که شامل توقف جنگ در غزه نباشد، موافقت نمی‌کنیم
یک مقام حماس می‌گوید رژیم صهیونیستی تنها به دنبال بازگرداندن اسرای خود است، اما بدون بیان صریح توقف جنگ در متن توافق، نتیجه‌ای حاصل نخواهد شد.(ادامه)
رئیس جمهور پیشین آمریکا طرحی را برای حل مسالمت آمیز اوکراین تدوین کرده است. طرح ترامپ برای حل مساله اوکراین
رئیس جمهور پیشین آمریکا طرحی را برای حل مسالمت آمیز اوکراین تدوین کرده است.(ادامه)
آموزش و پرورش نه مسئله با اولویت، بلکه مسئله اول کشور است/ باید گره‌های ذهنی دانش‌آموزان باز شود / امروز ضرورت بازنگری نسبت به اقدامات صورت گرفته با هدف کم کردن فاصله وضع موجود با وضع مطلوب امری ضروری است و ....(خبر)
(ادامه)
سخنگوی جنبش حماس توافق برای آتش بس یا آزادی اسرای اسرائیلی را منوط به اجرای خواسته‌های این گروه دانست. حماس: اگر اسرائیل خواسته‌ها را برآورده نکند، آتش‌بسی نخواهد بود
سخنگوی جنبش حماس توافق برای آتش بس یا آزادی اسرای اسرائیلی را منوط به اجرای خواسته‌های این گروه دانست.(ادامه)
وزیر ارتباطات گفت: برای سومین بار درخواست کردیم گوگل‌پلی رفع فیلتر شود. گوگل پلی رفع فیلتر می‌شود؟
وزیر ارتباطات گفت: برای سومین بار درخواست کردیم گوگل‌پلی رفع فیلتر شود.(ادامه)
صفحه نخست روزنامه‌ها - چهارشنبه ۵ اردیبهشت
روزنامه‌های امروز به موضوعاتی نظیر اعتراضات ضد اسرائیلی در دانشگاه‌های آمریکا و واکنش وزیر خارجه به تصمیم اروپا برای تحریم ایران پرداخته‌اند.(ادامه)
یوسف نوری امروز با حضور وزیر کشور به عنوان بیست و پنجمین استاندار مازندران معارفه می‌شود. استاندار جدید مازندران امروز معارفه می‌شود
یوسف نوری امروز با حضور وزیر کشور به عنوان بیست و پنجمین استاندار مازندران معارفه می‌شود.(ادامه)
شمال نیوز: یوسف نوری وزیر سابق آموزش و پرورش با رأی اعضای هیئت دو‌لت به عنوان استاندار مازندران انتخاب شد.
استاندار جدید مازندران را بیشتر بشناسید / یوسف نوری کیست؟
شمال نیوز: یوسف نوری وزیر سابق آموزش و پرورش با رأی اعضای هیئت دو‌لت به عنوان استاندار مازندران انتخاب شد. (ادامه)
صفحه نخست روزنامه‌ها - یکشنبه ۲ اردیبهشت
روزنامه‌های امروز به موضوعاتی نظیر صحبت‌های وزیر خارجه با رسانه‌های غربی و آخرین تمهیدات برای افزایش تولید و ذخایر کالا‌های اساسی پرداخته‌اند.(ادامه)
حسین امیرعبداللهیان تاکید کرد: اگر رژیم اسرائیل اقداماتی علیه منافع ایران دهد، پاسخ ما فوری و در بالاترین سطح خواهد بود.


عملیاتی موفق، پاسخی صریح و پیامی روشن به رژیم صهیونیستی دادیم/ ۲۰ کشور تلاش کردند تا موشک‌ها و پهپادهای ما به هدف نرسد، اما موشک‌ها و پهپادهای ما به اهداف اصابت کرد/ حمله ما غافلگیرانه نبود / در صورت تکرار ماجراجویی اسرائیل پاسخ حداکثری ایران چه خواهد بود(خبر)
حسین امیرعبداللهیان تاکید کرد: اگر رژیم اسرائیل اقداماتی علیه منافع ایران دهد، پاسخ ما فوری و در بالاترین سطح خواهد بود. (ادامه)
حمله ایران فوق‌العاده پیچیده بود/ بیشتر موشک‌های بالستیک به اهداف خود در اسرائیل اصابت کرده‌اند/ بهترین رادار جاسوسی دنیا در مقابل حمله ایران ناتوان شد/ ایران کاری که می خواست را محقق کرد و از قبل هم گفته بود....(خبر)
(ادامه)
«عبدالباری عطوان» از تحلیلگران جهان عرب با رد ادعای رژیم صهیونیستی مبنی بر ساقط کردن ۹۹ درصد از پهپادها و موشک‌های شلیک شده ایران،به ۵ دلیل اشاره کرد که تل آویو نتوانست این موشک و پهپادها را ساقط کند. ۵ دلیل برای اینکه حمله ایران به اسرائیل مؤثر بود
«عبدالباری عطوان» از تحلیلگران جهان عرب با رد ادعای رژیم صهیونیستی مبنی بر ساقط کردن ۹۹ درصد از پهپادها و موشک‌های شلیک شده ایران،به ۵ دلیل اشاره کرد که تل آویو نتوانست این موشک و پهپادها را ساقط کند.(ادامه)
عملیات وعده صادق ثابت کرد، کمک‌های تسلیحاتی، مالی، سیاسی و اطلاعاتی آمریکا و دولت‌های اروپایی، به محافظت از پایگاه‌های اطلاعاتی و عملیاتی اسرائیل در برابر ایران نمی‌انجامد. تأثیر اساسی عملیات «وعده صادق»(يادداشت)
عملیات وعده صادق ثابت کرد، کمک‌های تسلیحاتی، مالی، سیاسی و اطلاعاتی آمریکا و دولت‌های اروپایی، به محافظت از پایگاه‌های اطلاعاتی و عملیاتی اسرائیل در برابر ایران نمی‌انجامد. (ادامه)
نمایندگان کشورهای مختلف در نشست اضطراری شورای امنیت سازمان ملل عصر یکشنبه به وقت محلی، برای بررسی پاسخ ایران به حمله اسرائیل به کنسولگری تهران در دمشق سوریه در قالب عملیات نظامی «وعده صادق» از تشدید تنش ها در منطقه ابراز نگرانی کردند و خواستار خویشتنداری همه طرف ها شدند....(خبر)
(ادامه)
ایروانی گفت: عملیات جمهوری اسلامی ایران کاملاً در راستای اعمال حق ذاتی ما برای دفاع از خود انجام شد. سفیر ایران در جلسه سازمان ملل: پاسخ ما به اسرائیل لازم و متناسب بود
ایروانی گفت: عملیات جمهوری اسلامی ایران کاملاً در راستای اعمال حق ذاتی ما برای دفاع از خود انجام شد.(ادامه)
در حالی که برخی مسئولان بهداشت و درمان چالوس استعفای دست جمعی ۲۰ پرستار بیمارستان آیت الله طالقانی چالوس را تکذیب کردند، فرماندار چالوس گفت که خبر استعفای پرستاران را تکذیب نمی‌کند. فرماندار چالوس: استعفای پرستاران بیمارستان را تکذیب نمی‌کنم
در حالی که برخی مسئولان بهداشت و درمان چالوس استعفای دست جمعی ۲۰ پرستار بیمارستان آیت الله طالقانی چالوس را تکذیب کردند، فرماندار چالوس گفت که خبر استعفای پرستاران را تکذیب نمی‌کند.(ادامه)
وزیر ارتباطات وفناوری اطلاعات ایران گفت:تعهدی از اپراتورها گرفتیم به این ترتیب که تا خرداد امسال ، ۳۰ درصد به سرعت اینترنت اضافه شود. سرعت اینترنت تا خرداد ۳۰درصد افزایش می یابد
وزیر ارتباطات وفناوری اطلاعات ایران گفت:تعهدی از اپراتورها گرفتیم به این ترتیب که تا خرداد امسال ، ۳۰ درصد به سرعت اینترنت اضافه شود.(ادامه)

یک رسانه آمریکایی در گزارشی مطرح کرد که یک مقام شورای امنیت ملی آمریکا می‌گوید کاخ سفید در حمله اسرائیل به ساختمان بخش کنسولی سفارت ایران در دمشق نقش نداشته و اسرائیل تنها در دقایق آغازین این عملیات متجاوزانه و بدون ارائه جزئیات به آن‌ها اطلاع داده است. آمریکا با ارسال پیام «مستقیم» به ایران اعلام کرده که از حمله اسرائیل به سفارت ایران در دمشق اطلاع نداشته / تل‌آویو صرفا در دقایق ابتدایی عملیات، بدون ذکر جزئیات، آن را به واشنگتن اطلاع داده؛ مثلا نگفته بودند قصد دارند یکی از ساختمان‌های سفارت ایران را هدف قرار دهند(خبر)
یک رسانه آمریکایی در گزارشی مطرح کرد که یک مقام شورای امنیت ملی آمریکا می‌گوید کاخ سفید در حمله اسرائیل به ساختمان بخش کنسولی سفارت ایران در دمشق نقش نداشته و اسرائیل تنها در دقایق آغازین این عملیات متجاوزانه و بدون ارائه جزئیات به آن‌ها اطلاع داده است.(ادامه)
عباس امیری‌فر از همکاری با دولت احمدی‌نژاد پشیمان نیست اما می‌گوید دیگر حاضر به همکاری با او نیست. بزرگترین اشتباه رئیس دولت بهار را این می‌داند که خودش و همه را فدای مشایی و بقایی کرد. صحبت به صادق محصولی و ثروت او که می‌رسد، تاکید می‌کند اگر فردی به جز او وزیر کشور بود، اتفاقات سال ۸۸ رخ نمی‌داد. احمدی‌نژاد با تیم جدیدش جلسات محرمانه دارد /قالیباف نباید درباره فرزندانش سکوت می‌کرد /محصولی مستاجر بود اما یکدفعه ثروتی بهم زد
عباس امیری‌فر از همکاری با دولت احمدی‌نژاد پشیمان نیست اما می‌گوید دیگر حاضر به همکاری با او نیست. بزرگترین اشتباه رئیس دولت بهار را این می‌داند که خودش و همه را فدای مشایی و بقایی کرد. صحبت به صادق محصولی و ثروت او که می‌رسد، تاکید می‌کند اگر فردی به جز او وزیر کشور بود، اتفاقات سال ۸۸ رخ نمی‌داد.(ادامه)
رییس سازمان سنجش آموزش کشور از تمدید مهلت ثبت نام نوبت دوم آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ تا روز پنجشنبه ۱۶ فروردین ماه خبر داد. تمدید مهلت ثبت‌نام نوبت دوم آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ تا ۱۶ فروردین
رییس سازمان سنجش آموزش کشور از تمدید مهلت ثبت نام نوبت دوم آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ تا روز پنجشنبه ۱۶ فروردین ماه خبر داد.(ادامه)
وزارت خزانه‌داری آمریکا اعلام کرد که کانال تلگرامی «غزه حالا» و موسس آن «مصطفی عیاش» را به اتهام اقدام به جمع‌آوری کمک مالی برای حماس، تحریم کرده است. آمریکا کانال تلگرامی «غزه حالا» و موسس آن را هم تحریم کرد
وزارت خزانه‌داری آمریکا اعلام کرد که کانال تلگرامی «غزه حالا» و موسس آن «مصطفی عیاش» را به اتهام اقدام به جمع‌آوری کمک مالی برای حماس، تحریم کرده است.(ادامه)
دختر رضاخان در نامه به امام خمینی نوشت: در حال حاضر من فاقد شناسنامه هستم به جهت اینکه وزارت دربار گفتند شوهرش مصدقی است و اشرف پهلوی هم ... نامه عجیب دختر رضاخان به امام خمینی /فاقد شناسنامه هستم /اشرف گفت به این خواهر بی سواد که با لهجه صحبت می کند، شناسنامه نمی دهیم
دختر رضاخان در نامه به امام خمینی نوشت: در حال حاضر من فاقد شناسنامه هستم به جهت اینکه وزارت دربار گفتند شوهرش مصدقی است و اشرف پهلوی هم ...(ادامه)
شمال نیوز :شمال نیوز: سرمربی اسبق تیم ملی فوتبال ایران گفت: برخی که سکوت چند وقت اخیر مرا دیده‌اند اینگونه برداشت کرده‌اند که ترسیده‌ام. پیشرفت اقتصادی؟ چرا ما نمی‌بینیم / ترسی ندارم، آخرش زندان است!
شمال نیوز :شمال نیوز: سرمربی اسبق تیم ملی فوتبال ایران گفت: برخی که سکوت چند وقت اخیر مرا دیده‌اند اینگونه برداشت کرده‌اند که ترسیده‌ام.(ادامه)
رژیم صهیونیستی فردا رئیس سرویس جاسوسی خود را برای ادامه مذاکرات آتش‌بس به دوحه می‌فرستد. رئیس موساد برای مذاکرات آتش‌بس در غزه به دوحه می‌رود
رژیم صهیونیستی فردا رئیس سرویس جاسوسی خود را برای ادامه مذاکرات آتش‌بس به دوحه می‌فرستد.(ادامه)
برنامه دولت برای جبران عقب‌ماندگی‌ها در وضع مقررات برای فعالیت کسب‌وکارهای دیجیتال
رئیس‌جمهور با بیان این‌که «نظام اجرایی کشور به فعالین بخش اقتصاد دیجیتال اعتماد دارد و مسائل و چالش‌های احتمالی پیش‌روی فعالین این بخش را پیگیری خواهد کرد ...(ادامه)
سیدعباس صالحی وزیر دولت روحانی و نماینده ولی فقیه در مؤسسه و مدیر مسئول روزنامه اطلاعات عزادار شد. وزیر روحانی عزادار شد
سیدعباس صالحی وزیر دولت روحانی و نماینده ولی فقیه در مؤسسه و مدیر مسئول روزنامه اطلاعات عزادار شد.(ادامه)
شمال نیوز : آخرین آمارها حکایت از ۷۰ درصد فارغ‌التحصیل بیکار در مقطع دکتری دارد. چندی پیش طاها رمضانی، مدیرکل دفتر سیاستگذاری و توسعه اشتغال این آمار را تایید کرد. زهرا نژادبهرام، فعال سیاسی اصلاح‌طلب هم به تازگی بیکاری فارغ‌التحصیلان مقطع دکتری را نگران‌کننده دانسته و هشدار داده: «نمایندگان به فکر پنج هزار دکترای بیکار باشند.» لشکر دکترهای بیکار؛ ۷۰ درصد فارغ‌التحصیلان مقطع دکتری در جست‌وجوی کار هستند
شمال نیوز : آخرین آمارها حکایت از ۷۰ درصد فارغ‌التحصیل بیکار در مقطع دکتری دارد. چندی پیش طاها رمضانی، مدیرکل دفتر سیاستگذاری و توسعه اشتغال این آمار را تایید کرد. زهرا نژادبهرام، فعال سیاسی اصلاح‌طلب هم به تازگی بیکاری فارغ‌التحصیلان مقطع دکتری را نگران‌کننده دانسته و هشدار داده: «نمایندگان به فکر پنج هزار دکترای بیکار باشند.»(ادامه)
1 2 3 4 5 ... 134 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.522 seconds.